vakantie tenerife – dag elf

by Geert

Vandaag was ik best Vroeg op. Priscilla was al wakker dus ik ben ook de lul. Op zich niet heel erg want ik sliep als een baby, maar ik merk wel dat het gisteren gezellig was. Nadat Thuy en ik de afwas hebben gedaan zien we Bart op het balkon zitten. Ik had alleen mn boxer, kussen en laken bij en kon dus ook niet naar het zwembad, maar dat probleem is nu opgelost. Ik ben aan het zwembad gaan liggen en heb als ontbijt frietjes gegeten. Thuy had er ook. De rest van de dag hebben Bart, Priscilla en ik in het zwembad liggen dobberen. Echt heel relaxed. Toen we weer iets van trek hadden zijn we op en neer gegaan naar de mac. Ook hebben we een rondje gelopen en een paar foto’s gemaakt.
Terug in het appartement ben ik even gaan liggen, ik ben toch wel erg moe. Voodat ik het door had was het al tijd voor het avondeten. We zijn bij Andre en Yvon (El Ambiente) wezen eten. We pakken niet snel twee keer hetzelfde restaurant maar deze was prima te doen. Ik had een mooi uitzicht op een erg mooie vrouw. Erg genieten. Ik heb goed gegeten. Het was een flinke portie en ik zat ook echt vol. Omdat het morgen alweer de laatste dag is stop ik vast wat spullen in mijn koffer. Je kunt het maar gedaan hebben toch.
Na een (hoe kan het ook anders) biertje op het balkon en een spelletje kaarten vertrekken we naar de heineken bar. Gewoon even een pilsje drinken en dan door naar Veronicas. We hebben nog een hele lading tegoedbonnen dus we kunnen deze avond vooruit. Als we bij Jordy’s staan snap ik ineens het nut van die lelijke engelse broeken. De meeste meiden die ermee lopen hebben een te dikke kont. De twee meiden die hier met hun kont staan te draaien kunnen het echter wel hebben. Pfoe wat kunnen die dansen.
We gaan met z’n vijven terug naar het appartement, en de laatste vijf meter doen Bart en ik een race naar de lift. Ik duw Bart een klein beetje naar buiten en hij rolt zo ingebeer over de tafel in de lobby heen. We komen zo ongeveer tegelijk boven aan en Bart pakt de sleutel. Zijn portemonee springt open en overal ligt kleingeld. Erg grappig. Ik verhuis mijn matras naar het balkon, want binnen is het veel te warm. Dan morgen maar wakker worden door het verkeer.

vakantie tenerife – dag tien

Dag tien-
Vandaag moesten we vroeg op. Ik ben eigenlijk iets te lang blijven liggen en moest daardoor wat haastig mijn spullen pakken. We gaan de mascakloof
lopen. We hebben Fred als gids, een kerel die uit zwitserland komt en daar in de bergen is opgegroeid. Hij woont al jarenlang op Tenerife en loopt de kloof twee keer per week. De bus zit bijna helemaal vol en word opgesplitst in twee groepen. Een duitse en een nederlandse groep. Er blijven zo’n 20 personen over in onze groep.
We hebben al een heleboel spannende verhalen gehoord over de kloof. Het is een afdaling met ongeveer 600 hoogtemeters en dat over zes kilometer. De verhalen zeggen ons dat het voelt als 25 kilometer. Na 30 minuten is het tijd voor onze eerste echte stop. Een wat oudere man loopt niet helemaal goed en Fred pushed hem een beetje om terug te gaan. Volgens hem is de man een risico voor de groep en mocht er iets gebeuren dan kunnen we niet gered worden. Alle helikopters zijn ingezet bij de brand. Ook horen we dat de overheid een negatief advies had gegeven over het lopen van de kloof. De temperatuur is te hoog, en mocht er iets gebeuren dan zitten we vast. We hebben flink gelopen. Het is echt bizar hoe groot zo’n kloof is. Op het hoogste punt is het verschil tussen waar je staat en de top ongeveer 550 meter. De kloof is ongeveer 20 tot 30 meter breed, dus je kunt je misschien een beetje inbeelden hoe groot dat het is.
Na de lunch zijn bart en ik van de groep weg gelopen. We konden wel wat sneller en ons eigen tempo aanhouden was een stuk fijner dan steeds moeten wachten. De zwaarte van de tocht valt wel mee, ook ak is het erg warm. We hebben ongeveer een half uurtje sneller gelopen dan de rest dus konden mooi even zwemmen in zee. Het water was echt kei zout, en ik was er snel weer uit. Toen de groep compleet was zijn we met een bood terug gegaan naar Los Gigantos om hier over te stappen op een bus. Deze zet ons recht voor het hotel af.
Ik voel de wandeling goed in mijn benen en voeten, maar het was het zeker waard.
Als avond eten zijn we naar de italiaan gegaan. Onze ober heet Felix en heeft ons prettig geholpen. We hebben hem in het spaans bedankt.
Als vaste recept hebben we weer een biertje op het balkon gedaan. We waren allemaal moe maar zijn toch gaan stappen. Het was een gekkenhuis! Erg leuk gehad, lekker gedanst en Amanda gesproken. Damn wat is dat een mooie meid. Als afsluiter van de avond ben ik bij Priscilla en Thuy gaan slapen. Ik sliep als een baby met airco die wel werkt.

vakantie tenerife – dag negen

Dag negen-
Siam Park is een behoorlijk groot waterpark met glijbanen en een vet golfslagbad. Vandaag zijn we op tijd opgestaan en zijn samen met de buurvrouwen naar het park gegaan. Toen we in de rij stonden voor de eerste glijbaan hoorde we iemand van een glijbaan af gaan met zo’n tarzangeluid. Echt heel erg grappig. We lagen meteen allemaal dubbel. Toen we een uur of wat gewacht hadden mochten we eindelijk van de glijbaan af. Een life guard vertelde ons dat we met onze armen en benen gekruisd en handen op de schouders naar beneden moesten gaan, en niet met ons hoofd of benen omhoog mochten komen. In een seconde of 6 vlieg je naar beneden, door een bak met een haai en andere vissen erin om vervolgens weer uit het zwembad te klimmen. Het ging echt heel erg hard. We hebben nog wat banen gedaan en er waren erbij die behoorlijk hard gaan. Wanneer je met van die banden gaat gaat het nog harder. We zijn ook van een relaxte “wild”waterbaan gegaan met een stukje sneller. Op het moment dat we in de rij drijven voor de loopband naar boven komt er een extreem knappe negerin voorbij. Ze had echt geweldige ogen, een mooi lijf en een smile waar je echt meteen verliefd op wordt. Wel was het een ultra amerikaans meisje, maar we hebben toch weer even kunnen genieten. Bart en ik zaten beiden met een open mond te kijken. In de rij dreef een stukje voor ons een man die totaal random omsloeg. En dan niet een keer, maar een keer of drie. Hij ging er steeds lelijker van kijken.
Toen we van de familieglijbaan af gingen waren er net voor ons een paar meiden. Toen ze op hun buik gingen liggen lagen er gewoon vijf paar mooie billen langs elkaar. Echt een geweldig uitzicht. We hebben ook nog glijbanen gehad in het pikkedonker, maar het hoogtepunt was toch wel het golfslagbad. We hebben best een tijdje in het zwembad gewacht totdat de golven begonnen. Toen de gong klonk hoorde je iedereen juichen. Dit was een behoorlijk vet moment. Op het moment dat je dan het apparaat een soort van doef geluid maakt komt er een golf van zo’n drie meter op je af. Priscilla stond naast me en riep: “oh my god!!”.
Toen de golf bij ons aan kwam hebben we een sprongetje gemaakt en we werden een paar meter verderop neergezet. Na een tijdje was het golven weer over. Een heleboel mensen gingen roepen en boe schreeuwen. Er is toen maar weer een paar keer een golf laten komen. De lifeguard zei later dat dit wel ooit vaker gebeurt, maar zo hard als vandaag was ook voor hem nieuw. Na het golfslagbad hebben we nog even gechilled, en zijn toen naar het appartement gegaan. Daar hebben we toastjes gemaakt van oud stokbrood. Lekker met een biertje erbij op het balkon, maar zonder zon. Deze kon niet echt schijnen door rook van de bosbrand. Na een paar biertjes zijn we uit eten geweest met Thuy en Priscilla. Het was voor mij redelijk goed, mijn tonijn was iets aan de droge kant, maar prima te eten. Thuy en Bart vonden het niet heel lekker en zijn iets eerder naar het appartement gegaan. Herman, Priscilla en ik hebben nog wat nagebuurt en ons drankje opgedronken. Toen we allemaal thuis waren hebben we nog een spelletje gekaart. Priscilla ging naar de wifi zone en Bart naar bed. Herman ging een rondje lopen en ik heb nog wat zitten buurten met Thuy. Daarna ben ik gaan slapen.

vakantie tenerife – dag acht

Dag acht-
Vandaag hebben we de hele dag lam bij het zwembad gelegen. Thuy lag bij me en we hebben zo ongeveer de hele dag liggen slapen. Enige nadeel daarvan is dat je je niet meer in smeert, en geen rekening meer houd met het draaien van de zon. Ik ben dus een beetje rood geworden. Toen we even wakker waren zagen we nog een dolfijn voorbij komen. Een behoorlijk grote balon zweefde door de lucht. Bart zag alleen een vlek, want hij had geen lenzen of bril in en op.
‘S avonds zijn we gaan uit eten bij de argentijn. We hebben er goed gegeten, de portie was wat aan de kleine kant, maar service en timing waren erg goed.
Om maar verder te gaan zoals we de hele tijd al doen zijn we na het eten een biertje gaan pakken in het appartement. Toen we deze op hadden was het tijd voor een cocktail. De buurvrouwen waren wel in voor een drankje en zijn mee geweest. Het was gezellig en de cocktail ging er goed in. De dames gingen slapen, en Bart, Herman en ik zijn nog even naar een barretje in de straat van het appartement geweest.
We zijn er zo ongeveer elke dag voorbij gelopen maar nooit binnen. Er zat een kerel behoorlijk goed te zingen en we hebben een biertje gepakt. Toen we de halve liter binnen hadden zijn we naar bed gegaan.

vakantie tenerife – dag zeven

Dag zeven-
Vandaag hebben we een huurauto. Deze verwachten we rond 10:30 maar de auto komt niet. Wel komt er een mannetje dat aan me vraagt of ik dhr. Linders ben. Als ik zeg dat dhr. Linders nog boven zit maar wel bij de groep hoor snapt hij me niet. Ik krijg na tien minuten het idee dat hij me toch niet snap en zeg maar dat ik Linders ben en loop met hem mee. De auto staat bij een hotel iets verderop in de straat, en omdat we toch nog even een contractje moeten opmaken is dat het makkelijkste volgens hem. Ik vind het wel best, zolang de auto maar komt.
Na het invullen van het contract wil ik pinnen maar dit kan niet. Creditcard is wel mogelijk dus we mogen een nieuw contract opstellen. Hierna rijd ik naar het appartement om Bart en Herman op te halen. Uitstappen doe ik niet, ik wil graag rijden dus die plaats geef ik niet zomaar op.
Onze eerste stop is bij Los Gigantos. Dit zijn de enige kliffen die Tenerife heeft en zijn, zoals de naam al een beetje zegt, behoorlijk gigantisch. Ook zijn ze ergens vuurwerk af aan het schieten op klaarlichte dag. Erg raar vinden we, maar als de lokale bevolking ons zo welkom wil heten, prima.
We stoppen na een mooi ritje bij de drakenboom. Deze boom is ergens tussen de 1000 en 2000 jaar oud. Wat er vooral zo apart aan is dat het de grootste ter wereld is. Het viel ons met name op dat het er zo rustig was. We kochten een kaartje bij een leuke engelse meid en eenmaal binnen in het park kwamen we zo’n 6 personen tegen. Dat is niet echt veel vonden we zelf.
De volgende bestemming is Puerto de la Cruz, maar hier is het veel te druk en we rijden door.
Na een minuutje of 20 komen we bij de eerste klim aan. We rijden richting de top van El Teide (de vulkaan) en het is leuk. De wegen zijn heerlijke bochtige dingen en onze auto is in voor wat gooi en smijtwerk. Ik vermaak me wel op deze manier. Het enige jammere is een aantal motorrijders af en toe langs komen en me er nog even op wijzen dat dat nog mooier rijdt op deze leuke weggetjes. En dat Bart achterin misselijk wordt van mijn rijstijl.
We komen aan in het nationale park en Bart wil graag even rijden. Na een drankje bij een barretje (cola uiteraard, ik moet straks nog rijden) geef ik de sleutels over aan hem.
Op het gegeven moment rijden we mooi boven de wolkengrens en rijden we er boven. Er valt ons een grote grijze wolk op vrij dichtbij, maar we besteden er verder geen aandacht aan.
We stoppen regelmatig om even te genieten van het uitzicht. Je kunt mooi bovenop de wolken kijken. Bart roept nog: “It’s so fluffy” en we lachen even. Op het moment dat we de auto zo’n 60 meter verzetten om bij het volgende uitkijkpunt te komen dan beseffen we dat eigenlijk alles wel redelijk hetzelfde is.
We stoppen nog even bij een grote telescoop, maar mogen niet verder van een waarschuwingsbord: “militaire zone”. We draaien om en rijden verder naar La Laguna. Ik val in slaap ergens in het nationale park en word wakker op het moment dat we de parkeergarage in rijden. We zoeken een restaurantje op. Dit blijkt een hele opgave want we kennen alledrie de weg niet in het stadje. We komen nog een ongeluk tegen maar zijn gelukkig niet de eersten en lopen verder. De keus valt op een pizzaria waar ze eigenlijk geen engels spreken. Gelukkig kunnen we ons redden en genieten van het eten. Erg lekker gegeten en een fanta limon erbij. Ik moet nog rijden.
Na het eten zoeken we de weg terug naar de auto. We vinden deze met enige moeite terug en ik verover de bestuurdersstoel weer. Na enige moeilijke momenten komen we de juiste snelweg tegen. Ik draai erop en op het moment dat ik snelheid wil maken rijd er een rode golf voor me die maar niet wil. Ik knipper een keertje met mijn lampen en de auto slingert paniekerig naar rechts, dan naar links en ik kan er langs. Ik kijk in mijn achterspiegel en zie de rode golf langs de weg staan. Ik heb geen idee wat de bestuurster gedacht heeft, maar ik heb wel een beetje medelijden.
We rijden goed door en komen na niet zo heel lang weer aan bij het appartement. De auto kunnen we morgen pas weer retourneren maar ik parkeer hem nu vast bij de verhuur voor. We hebben een wilde stapavond voor de boeg en ik weet niet of ik morgen mag rijden. Zo zit ik altijd goed. Als we uitstappen valt een bosbrand op de bovenkant van de berg ons op. Daar hebben we vandaag nog gereden.
Ik vond de huurauto best fijn rijden, alleen heeft dit model een erg irritante A stijl. Die zat steeds in de weg als je een bochtige weg door wilt rijden. Ook zat de wijzerplaat achter het stuur gemonteerd dus ik had geen idee hoe hard ik reed.
‘S avonds zijn we weer wezen stappen. Een meid in de sports bar had een erg vette tekst op haar shirt staan: KEEP CALM AND FEED THE PIGEONS. Randomness op en top dachten we. Na wat te hebben gegoogled weten we dat er nog een betekenis achter zit. Bart en Herman ben ik kwijt geraakt. Het was een goede stapavond. Echt kruipend naar huis. Priscilla was op het gegeven moment ook foetsie. Alleen Thuy en ik waren toen nog over en we zijn toen we het beu waren maar naar het appartement gegaan. Na een paar uur buurten zijn we gaan slapen. Toen Priscilla terug kwam en ik de deur open in hun appartement deed keek ze echt zo grappig. Ik moet nog steeds lachen als ik er aan denk. Een mix tussen verbazing en lachen. Het was wel al zo’n 8 uur ofzo.

vakantie tenerife – dag zes

Dag zes-
Vandaag hebben we uitgeslapen tot een uur of 11. Ik was zo gaar als een frikadel en zelfs na het douchen nog wat sloom.
Ik voel mijn kuiten nu erg goed. Flink wat spierpijn van de beklimming van de vulkaan. Bianca, Mayk, Stefan en Anne hebben hun spullen op onze kamer gezet. Ze gaan vandaag naar huis en willen graag nog even douchen. We hebben liggen chillen bij het zwembad om dan vroeg te gaan eten. Wel met spoed want er moet een plane gecached worden. We gaven dit aan bij de bediening en dit zorgde ervoor dat tussen het moment van bestellen en betalen ongeveer 30 minuten zat. Bart Herman en ik deden rustig aan met iets kleins. Ik heb alleen een biertje gepakt. Snel genoeg was daar de bus en voordat we het wisten waren we nog maar met drie over. Erg apart.
Op onze kamer hebben Bart en Herman de route voor morgen vast uitgestippeld. Ik heb een beetje op het balkon zitten chillen met een pilsje. Hierna zijn we even weg geweest voor het eten. We hebben bij de chinees wat gepakt, en daarna zijn we een stukje gaan lopen. Toen we bij het strand een leuke cocktailbar tegen kwamen hebben we Thuy en Priscilla opgehaald om een cocktail te gaan drinken. Het was een best leuke bar, maar erg rustig. Ze zijn normaal alleen overdag open en we zaten er tegen sluitingstijd. De Mc Donalds was de volgende stop maar die viel een beetje tegen. Wel hebben we eigenlijk allemaal een snelle snack gepakt.
We hebben hierna een drankje gedaan op het balkon. Beetje gebuurt en was best gezellig. Ineens zegt Thuy: “ieeeeee” en Priscilla vliegt overeind. Een meter of 5 verderop zit een kakkerlak tegen de muur. We hebben hem gevangen met een glas en buiten gezet. Tegen Thuy en Priscilla hebben we gezegd dat het een mot was. Dit vonden ze ook goed en vonden ze niet zo erg als een kakkerlak. (Dames, als jullie dit lezen, sorry.)
Priscilla en Herman gingen op het gegeven moment slapen, en Bart, Thuy en ik hebben nog een drankje gepakt en zijn toen ook gaan slapen.
Midden in de nacht schrok ik wakker van iemand die aan het gillen was en tegen een deur aan bonkte. Stefan vertelde me al dat hun buren een paar dagen geleden flipten en ik denk dat het dezelfde waren. Erg bizar, en ergens ook wel een beetje eng. Het was zo hard. De dag erop heb ik aan Bart, Herman en Priscilla gevraagd of ze ook wakker waren geworden. Ze hebben er allemaal doorheen geslapen. Thuy en ik zijn de enige die wakker zijn geworden.

vakantie tenerife – dag vijf

Dag vijf-
Vandaag hebben we uitgeslapen. De vakantie duurt wat langer dan vorig jaar dus de excursies hebben we wat meer verspreid. Ik heb uitgeslapen tot 11:30 uur en ben toen bij het zwembad gaan liggen. Mayk en Bianca lagen er ook en ik ben even hallo wezen zeggen tegen Pricilla en Thuy, die een stukje verderop lagen. Als middageten hebben ik eitjes voor de rest gebakken en ze zijn daarna naar het strand vertrokken. Ik hoeft al dat zand niet zo, dus ben bij de dames gaan liggen en ben in slaap gevallen. Ik ben iets of wat verbrand, maar het valt me reuze mee. Ik werd door Thuy wakker gemaakt omdat het zwembad ging sluiten. Heel de dag was alweer voorbij.
‘S avonds zijn we wezen uit eten bij El Ambiente. De kok zat op het terras en zo ook de bediening en bijbehorende hond. Heel apart maar wel een huiselijk gevoel. Je kwam echt bij die mensen binnen en kwam bij hen eten. Mooi klein restaurant en een echte aanrader. Als voorgerecht heb ik mosselen van de chef en als hoofdgerecht duivelse gamba’s. Yvon (de bediening) vroeg aan me of de gamba’s pittig mochten zijn. Ik kan wel wat hebben dus ze mochten pittig. Toen ik het hoofdgerecht aan het eten was kwam Andre (de kok) even vragen of het goed was qua pittigheid, en ook voor de rest of het lekker was. Bart vond de spareribs “verdomd lekker” en heeft zijn vingers er bijna bij opgegeten. echt een aanrader 2.0. Na het eten zijn we teruggegaan naar het hotel. We hebben daar met z’n allen Fase 10 gespeeld. Best een leuk spelletje nog.
Toen het spel afgelopen is zijn Bart, Herman, Bianca, Mayk, Stefan, Anne en ik gaan stappen bij Veronicas. Het was niet heel erg laat geworden. Om 4 uur lag ik toch wel weer in bed. Op de terugweg hebben Mayk en ik nog een 2 halen 1 betalen aanbieding gehad. Deze keer niet voor drank maar voor vrouwen. De biertjes waren er 5 euro, per stuk.

vakantie tenerife – dag vier

Dag vier-
Een vulkaan beklimmen is een van de top excursies die je kunt doen op Tenerife. In het idee van: “nu we er toch zijn.” beginnen we er aan. We reizen met de bus naar de helft van de hoogte. Op ongeveer 2000 meter hoogte maken we een hike. Het is best wel een pittig stukje lopen, maar we doen het allemaal wel. Na ongeveer twee en een half uur komen we terug bij de bus. We kunnen nog wat drinken, eventueel wat eten en rijden na deze korte pauze door naar ongeveer 3000 meter. De lucht is hier een stuk dunner en dat merk je wel een beetje. We moeten nog kaartjes kopen voor de kabellift naar boven. Eigenlijk dachten we dat we geen extra kosten meer hadden, maar dit was iets wat onze reisleider Steven even vergeten te vertellen is. De lul. We betalen de 25 euro per persoon en wachten op de lift.
Per dag mogen er maar 200 mensen naar boven om het niet te druk te laten worden, en voor reservaat regelingen.
Met de lift kom je een heel eind, maar het laatste stukje is ongeveer 160 hoogtemeters en dit kan alleen te voet. Het viel me al met al wel mee, alleen deed het erg veel pijn in mijn kuiten. Ook merkte ik wel dat de lucht een stuk ijler is. Je bent echt aan het hijgen met een relatief kleine inspanning.
We zijn allemaal op de top gekomen. Wat dat betreft hebben we wel een toffe groep. Iedereen was aan het schelden dat het zwaar was maar liep wel gewoon door.
We zijn allemaal tot op de top gekomen. 3718 hoogtemeters. Een heel stuk onder ons zien we de bomen stoppen, en ook zien we de wolken van bovenaf. Erg bizar om zo hoog te staan, en een gigantisch uitzicht. Voor Stefan was het een hele prestatie. Tot bovenaan het pad was het allemaal redelijk te doen, maar de laatste vijftien meter had hij behoorlijk last van hoogtevrees. Wel heeft hij doorgezet (met enige tegenzin en groepsdruk) en het gehaald.
‘S avonds zijn we gaan stappen met Pricilla en Thuy. Het was een gekkenhuis. We hebben zo ongeveer allemaal staan dansen en veel te veel gedronken. Misschien zou ik dat de volgende keer wat minder moeten doen. Maar het was het waard. Super avond!

vakantie tenerife – dag drie

Dag drie-
Vandaag was het tijd voor onze eerste excursie via de reisorganisatie. We gingen naar Loro Parque. Hier zijn ze begonnen met het houden en behouden van bedreigde papagaai soorten, en het park is uitgegroeid tot een behoorlijke dagvulling. Behalve vogels hebben ze ook dolfijnen, apen en orka’s. Orka’s zijn op twee plaatsen in de wereld in gevangenschap te bekijken, dus het is vrij uniek dat we deze beesten hebben gezien. Bij de orka show was er niet heel veel plaats, behalve helemaal vooraan in de splash zone. Net voordat de show begon lieten ze filmpjes zien op een scherm waar mensen nat gespletsjt werden door de orka’s. Die staart van die beesten kan behoorlijk wat water verzetten. Gelukkig zijn we er redelijk goed vanaf gekomen. De man 2 stoeltjes langs ons was drijfnat, en wij hadden eigenlijk alleen wat spetters. Hierna hebben we nog de dolfijnenshow gekeken. Behalve het standaard springen enzo mocht er een mannetje met een bootje door het water. Hij werd vooruit getrokken door een dolfijn. Echt vet voor het mannetje, en het zag er ook tof uit. Op de terugweg zijn we weer zo ongeveer allemaal in slaap gevallen in de bus.
‘S avonds zijn we uit eten geweest bij een italiaan. We hebben een hoofdgerecht en drankjes gepakt en het was erg lekker. Een mooie opmaak van het bord en mooi op tijd uitgeserveerd. Toen we de rekening kregen hoefden we maar 15 euro per persoon af te rekenen, echt een koopje vergeleken met andere dagen. We zijn redelijk op tijd naar bed gegaan omdat we morgen een flinke klim voor de boeg hebben.

vakantie tenerife – dag twee

Dag twee-
Op dag twee hebben we eigenlijk niets gedaan, we zijn bij het zwembad geweest en hebben boodschappen gedaan. Het zwembad is netjes, en niet al te druk. We hebben met een balletje over gegooid en wat zitten niksen. ‘S avonds zijn we wezen uit eten met Frank en Cindy. Twee mensen van bij ons thuis. We zijn bij Chill Out geweest en dit was lekker. De portie misschien ietswat aan de grote kant, maar dat is niet erg. Daarna zijn we weer even naar de Heineken Bar geweest om na niet al te lange tijd door te gaan naar de Veronicas. Deze keer samen met Thuy, Pricilla, Mayk, Bianca, Herman en Bart. Het was gezellig! Thuy had ietsje teveel gedronken, iedereen heeft gedanst (of wat er op lijkt) en we hebben het echt super gehad. We zijn redelijk op tijd vertrokken richting ons appartement. Hoelaat we terug in het appartement waren weet echter geen mens.

Omdat ik op deze dag mijn camera niet mee genomen heb heb ik ook geen foto’s. Deze komen de volgende keer weer.